wtorek, 25 marca 2014

WISHLIST #1 - MOJA LISTA WYMARZONYCH TOREBEK

Cześć Kochane!

Jak każda kobieta uwielbiam torebki (buty też - nawet bardziej :) ). Sczerze mówiąc, nigdy nie zwracałam uwagi na jakość, ale ilość (aż wstyd się przyznać). Ostatnio przeszłam jakąś "metamorfozę" i doszłam nie wniosku, że muszę zwracać więszką uwagę na jakość oraz materiał z jakich są wykonanie - mniej, ale lepiej ;)
Dlatego, dzisiaj chciałam Wam pokazać listę moich wymarzonych torebek. Mam nadzieję, że kiedyś (w baaaardzo dalekiej przyszłości ;p ) 
uda mi się ją zrealizować :)


1. Chanel 2.55
Perfekcyjna, czarna "chanelka" na łańcuszku. Idealnie pasuję dosłownie do WSZYSTKIEGO
 i na każdą okazję. To chyba najpopularniejszy i najbardziej pożądany model przez kobiety na całym świecie :)




2. Michael Kors - Selma
  MÓJ zdecydowany numer jeden i najbliższy cel, który chciałabym zrealizować :) Dość duża, klasyczna i pakowna, czyli idealna :) Dostępna jest w wielu kolorach, ale ja poluję na czarną - wydaje mi się najlepsza.




3. Michael Kors - Selma messenger
  Ten sam model co wyżej - Selma - tylko w wersji mini. Również dostępna w w wielu kolorach. Delikatna, skromna i niewielka. Na pewno nie pomieści wszystkich "niezbędnych" rzeczy, ale jest przeurocza. Tym razem postawiłabym na odcienie karmelu lub kawy z mlekiem :)




4. Prada Saffiano Tote
  Podobna do Selmy Michael'a Korsa, z tą różnicą, że nie posiada długiego paska, a jedynie rączki. Według mnie, najlepiej wygląda w kolorze białym i czarnym, choć mamy także wybór pomiędzy czerwonym, beżowym, czy szarym.




5. Louis Vuitton Vivienne

Jedna z piękniejszych torebek z kolekcji Parnassea. Klasyczna i elegancka. Co tu dużo pisać... Na pewno przekuwa oko każdej kobiety. 
A cena ? Kosmiczna :)




6. Marc by Marc Jacobs - Too Hot To Handle
 Torebka szyta i stylizowana na tzw. "worek". To, co najważniejsze - jest bardzo pojemna. Będzie pasowała zarówno do luźnych stylizacji, 
jak i tych bardziej eleganckich. Beżowa i bordowa wersja... idealne :)




Macie swoje wymarzone torebki, które chciałybyście umieścić w swoje typy ? Koniecznie pokażcie swoje modele, może znajdę kolejny model, który wpadnie mi w oko :)


Mam do Was jeszcze jedno pytanie... Chciałybyście wiosenno-letnią wyprzedaż szafy ? :)

3 komentarze:

  1. ja to bym się cieszyła z szanelki, wystarczyłaby mi do szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, i też by wystarczyła :)
      Chociaż na pierwszy ogień pójdzie Selma, bo Chanel niestety powala ceną z nóg :(

      Usuń
  2. piękne torebki:) pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń