niedziela, 2 marca 2014

NEW IN MY WARDROBE

Cześć Kochani !

Ostatnio w mojej szafie (i nie tylko) pojawiło się parę nowości, które chciałam Wam pokazać :) 
To, że czasami lubię zaszaleć i kupić "kilka" nowych rzeczy chyba nikogo nie zaskoczy... a wiosna 
jest do tego idealnym momentem :)




Choć nigdy nie byłam fanką marki Pull&Bear, tak najnowsza kolekcja mnie zachwyciła! Flanelowe, oversize'owe koszule, kwieciste wzory, pastele, strzępione rurki, sandałki na słupku... Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i na prawdę ciężko jest się zdecydować i ograniczyć tak, żeby nie zostawić w sklepie całego majątku, (w najbliższym czasie pojawi się również post właśnie z najnowszą kolekcją P&B - może Was też zarażę) :D






Na niebieskie, lustrzane aviatorki polowałam już od dłuższego czasu i idealne znalazłam w MissWish.



Oversize'owa bluza z łączonych materiałów.. Podobną siateczkę zaproponował Nam ostatnio w swojej kolekcji Wang - być może to było inspiracją... Tak, czy inaczej, bluza jest genialna !


Wszystkie nowości na pewno pojawią się niedługo na blogu, ale już w formie stylizacji.. Wtedy dowiecie się więcej na ich temat :)

______________________________________________________________________________

Oprócz ubrań, wybrałam również nowe kosmetyki do włosów: maseczkę i olejek Argan Oil. Czytałam już wiele opinii na ich temat, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych, dlatego chciałam przetestować je na sobie. Za jakiś czas zdam Wam relacje, jak się sprawdzają :)




Przypominam o KONKURSIE, w którym do wygrania jest torba Armani Jeans !
Szczegóły TUTAJ  !!!!!

6 komentarzy:

  1. dużo fajny rzeczy widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami w Pull&Bear można znaleźć naprawdę fajne rzeczy. Najbardziej jednak podobają mi się Twoje okulary, świetne :-)

    http://nowoczesnadama.blogspot.com/
    http://instagram.com/marta_verdi

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy, bluzy szczerzę zazdroszczę :) mam w planach kupić te okulary :)
    Pozdrawiam Może obserwujemy ??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zakupy :) okulary bardzo mi sie podobaja :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie okulary najlepsze!

    OdpowiedzUsuń