sobota, 15 marca 2014

RAINY DAY WITH PARKA

Cześć Kochani!

Myślałam, że wiosna przyszła do nas już na dobre i rano doznałam szoku... Deszcz, wiatr i kilka stopni na plusie.. Ze względu na pogodę (nie pierwszy raz) musiałam zmienić plany i zamienić wiosenne ubrania na ciepły sweter. Wybrałam moją ukochaną parkę, wełniany blezer i kalosze.

Szczerze mówiąc, jeszcze nigdy nie zrobiłyśmy zdjęć tak szybko! Wyszłyśmy na około 5 minut i nagle lunęło! 
Zobaczcie efekty tej maksymalnie szybkiej sesji :)

... Miejmy nadzieję, że niedługo znów będzie ciepło i słonecznie !










parka / jacket - Bershka
koszula / shirt - Sinsay
blezer / cardigan - Bershka
spodnie / trousers - Pull&Bear
kalosze / rubber boots - Hunter
torebka / bag - Bershka




Jak Wam się podoba ? :)


5 komentarzy:

  1. Ja też się dziś zawiodłam, spodziewałam się słoneczka a tu wichura. Na szczęście jeszcze nie schowałam ciepłej kurtki. Zazdroszczę kaloszków;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podoba;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna parka :)

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń