wtorek, 4 marca 2014

PULL&BEAR - S/S 2012

Cześć Kochani!

Tak, jak pisałam w TYM poście, chciałam Wam pokazać najnowszą kolekcję Pull&Bear. 
Oprócz konkretnych propozycji ubrań, sama kampania wykonana jest w niesamowitych miejscach i ma w sobie coś takiego, 
co przyciąga wzrok.. zobaczcie sami :)











Pastele i kwieciste wzory zdecydowanie królują.. Szarpane spodnie, krótkie, rozkloszowane spódniczki, oversize'we bluzy i koszule, topy z nadrukami oraz złote i pastelowe dodatki - czego chcieć więcej ? Jak dla mnie niczego ! :D

Koszulka - 69,90  

Koszulka 69,90  |

Spódniczka - 119,90

Koszula - 79,90  

Sandałki - 139,90

Sandałki - 139,90

Lordsy - 99,90

Bluza - 99,90  

Zestaw naszyjników - 39,90

Spódniczka - 79,90

Sukienka - 139,90

Nigdy nie byłam fanką tych ubrań, ale być może się to zmieni.. Mam nadzieję, że następne kolekcje, będą tak samo udane, jak obecna :)

Spodobały Wam się wyjątkowo jakieś tegoroczne kampanie na wiosnę / lato ? :)


Przypominam o konkursie !
Szczegóły TUTAJ !! :)

3 komentarze:

  1. piękne zdjęcia, ostatnia sukienka strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam tę kolekcję już wcześniej na ich stronie internetowej i bardzo mi się podoba. Mam już upatrzone kilka ubrań :-)

    http://nowoczesnadama.blogspot.com/
    http://instagram.com/marta_verdi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, całkiem fajnie się to prezentuje. Nigdy nie zaglądałam do tego sklepu, ale sukienki i spódniczki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń