sobota, 29 marca 2014

PANTER PRINT & RED LIPS ? WHY NOT !

Cześć Kochane!

Panterka... znowu zawojowała na ulicach. Dla niektórych to kicz a dla innych klasa. Według mnie, wszystko jest dla ludzi, musimy jednak pamiętać żeby nie przesadzić i tak ekstrawagancki wzór najlepiej, dla stonowania, łączyć z czernią.
To nie prawda, że panterkę zakładają tylko nastolatki na piątkową imprezę.. Możemy się wybrać na wieczorne wyjście, spotkanie 
rodzinne, a nawet to pracy - pamiętając o wyżej wymienionej zasadzie ;)

Co do czerwonych ust... to był mój debiut :D Mam kilka czerwonych szminek, przy każdym
 zakupie powtarzałam sobie "teraz już na pewno z niej skorzystam", a dopiero teraz odważyłam się użyć jednej z nich.. I jak ? :)









blouse - Cubus || skirt - Stradivarius || handbag - Mohito || high heels - Christian Louboutin (Pigalle Kid 100 mm) || ring - Apart

3 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja, świetna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie i elegancko ;) ) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super panterka :) Masz bardzo zgrabne nogi. :) Ps. Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń