czwartek, 6 marca 2014

LOOK OF THE (SUNNY) DAY

Cześć Kochane :*




Dzisiaj zestaw idealny na spacer, czy "latanie" po mieście... 
Lordsy, luźny sweterek i obowiązkowo... okulary przeciwsłoneczne.. Początkowo, myślałam jeszcze o zabraniu ramoneski, ale było tak cieplutko, że okazała się zbędna :) 
Jasne, cienkie spodnie (możecie je zobaczyć jeszcze TU i TU) to mój najczęstszy wybór w takie 
ciepłe i słoneczne dni, jak ten.. Oby było ich coraz więcej !


Zostawiam Was ze zdjęciami ;*









sweterek / sweater - New Look
ramoneska / jacket - Zara
spodnie / trousers - Bershka
buty / shoes - Pull&Bear
torebka / bag - Mohito
okulary / sunglasses - I am




Lubicie takie luźne stylizacje czy wolicie bardziej eleganckie ?

9 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz;) super sweterek:) obserwuję
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam na fb :)

      Usuń
    2. Na prawdę ślicznie wyglądasz;) Prosta, interesująca kreacja, super!

      Usuń
  2. fajny sweterek :) mam podobny ;)
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny nagłówek i śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, moze bedziesz mała ochote zaobserwować :)
    syyylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny sweterek i spodnie :) Moje kolorki! :) Zapraszam też do śledzenia mojego bloga:
    http://www.jeanette-blog.pl

    OdpowiedzUsuń