środa, 19 lutego 2014

TULLE SKIRT - LIKE A PRIMA BALLERINA

Cześć Kochane!

Dzisiaj będzie trochę o nadchodzącym hicie (?) tego sezonu - tulle skirt!

Tiulowe spódnice bez dwóch zdań będą hitem tego sezonu! Już teraz możemy je znaleźć w wielu sklepach internetowych, ale jestem przekonana, że już niedługo pojawią się również w sieciówkach podczas wiosennej kolekcji.




Tego rodzaju okrycie znane jest od bardzo dawna.. A wypromowała je bohaterka "Seksu w wielkim mieście" - Sarah Jessica Parker, która znana jest ze swojej miłości do tiulu - przynajmniej w moim odczuciu ;)




Również wiele znanych blogerek przedstawiło nam swoje stylizacje z udziałem tiulowych spódnic, m.in Kasia Tusk z Make Life Easier. Według mnie wygląda z jednej strony dziewczęco i uroczo a z drugiej kobieco i bardzo seksownie. Zobaczcie sami :)


Połączenie ekstrawaganckiej spódnicy i klasycznego czarnego swetra... Idealnie!

Kolejną z blogerek jest Macademian Girl - znana z niepowtarzalnego stylu. Niejednokrotnie na jej blogu mogliśmy obejrzeć set z tiulem w roli głównej. Jak nikt inny, potrafi połączyc tiulową spódnicę z innymi elementami garderoby - zawsze wygląda to perfekcyjnie !



Jak widać pasuje nie tylko na "czerwony dywan" i wielkie wyjście, ale także na co dzień.. Musimy jednak pamiętać, żeby uważać na dodatki... Najlepiej zrezygnujmy ze zbyt obfitej biżuterii i ekstrawaganckich butów, czy torebki, żeby nie przesadzić i nie wyglądać po prostu... dziwacznie :)



Spódnice już teraz możecie kupić np. tutaj...

1. Top Shop - tutaj
2. TUTAJ
3. John Levis - tutaj


1. Farfetch - tutaj
2. John Levis (przypadkowo dałam dwie te same :) 
3. Garnet Hill - tutaj



Wszystkie powyższe są projektu Fanfaronada i można je zamówić TUTAJ



Wszystkie powyższe znajcie w sklepie BB&B --> TUTAJ


Osobiście nie do końca jestem do nich przekonana ( jeszcze! ) i są dla mnie zbyt "obfite", ale być może ogromny wybór kolorów i wzorów mnie do nich przekonają. Zobaczymy :)





A wy, co uważacie na temat takich spódnic ? HIT czy KIT

3 komentarze:

  1. śliczne bardzo dziewczęce sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spódnice . Ta na samym dole 1 Light green jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają tiulowe spódnice i na pewno sobie taką kupię na lato!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń