poniedziałek, 24 lutego 2014

CHILLOUT TIME

Cześć Kochani!




Na dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację z serii lazy day - lekko, wygodnie i na luzie... Zestawienie idealnie nadaje się na aktywne spędzenie popołudnia. Ciepłą bluzę połączyłam z ciemnymi jeansami i czerwonymi klasykami (czyt. conversami ;) ). Na górę "zarzuciłam" cienką, przeciwdeszczową kurtkę - na wszelki wypadek ;)





Zawsze, gdy nie mam pomysłu na to, co założę lub po prostu potrzebuje swobody stawiam na bluzę, obcisłe jeansy i trampki :)







bluza / sweatshirt - Cubus (dział męski)
kurtka / mac - Bershka
spodnie / trousers - Stradivarius
buty / shoes - Converse
nerka / zipped pouch - Nike





Podobają Wam się takie casualowe stylizacje czy wolicie elegancję ?


5 komentarzy:

  1. Hej, jestes bardzi szczupla - cwiczysz, stosujes diety? Moglabys o tym napisac na blogu :) Powodzenia w prowadzeniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze :)
      Postaram się napisać coś na ten temat !

      Usuń