niedziela, 9 lutego 2014

LOOK OF THE DAY: CAMEL COAT

Cześć Kochani!

Dzisiaj mam dla Was kolejną, mało zimową, stylizację, ale pomimo tego, że jest luty pogoda jest bardziej wiosenna niż zimowa :). Do połączenia stylu casualowego i eleganckiego przekonałam się całkiem niedawno. Wcześniej było to dla mnie niemożliwe - 
albo 100% luzu, albo 100% elegancji - dziwię się sama sobie ;o. Przeglądając liczne blogi postanowiłam sama spróbować 
i wydaję mi się, że był to rewelacyjny wybór. A wy, jak myślicie ? :)




Wybrałam strzępione, proste jeansy, kroju boyfriend (jednak trochę bardziej obcisłe), 
lekką koszulę w kratę i oversize'owy blezer - wszystko to pod ciepłym, długim płaszczem. 
Do całości dobrałam moje ukochane New Balance i brązowy pasek - "kropka nad i" :D
















płaszcz / coat - Mango
koszula / shirt - Bershka
blezer / cardigan - GAS
spodnie / trousers - Zara
buty / shoes - New Balance


Tutaj udało uchwycić się kawałek blezera ;p




1 komentarz: