wtorek, 11 lutego 2014

BEANIE - MY NEW LOVE !

 Cześć Kochani ! 

Dzisiaj post z serii INSPIRACJE! Chciałam Wam przedstawić moją nową wielką miłość: czapki beanie! :) Jeszcze niedawno nikt i nic nie przekonałoby mnie do założenia jakiegokolwiek nakrycia głowy - nawet arktyczne mrozy nigdy nie były na tyle silne ;) Az do teraz... postanowiłam kupić pierwszą beanie, "na próbę" i zakochałam się ! :))




Największą jej zaletą jest to, że pasuje do wszystkiego... no może prawie do wszystkiego ;) Musimy jednak pamiętać, aby wybrać odpowiedni model, a wtedy możemy ją założyć zarówno do sportowego looku, jak i eleganckiego (tak, jak panowie poniżej :).




Świetny kolor !







 Obecnie wybór jest ogromny! Setki kolorów, wzorów i tkanin, z których są wykonane. Kolejnym plusem jest stosunkowo niska cena (oczywiście główną rolę gra tutaj marka). Jestem przekonana, że każdy znajdzie coś dla siebie.










Nosicie czy jesteście raczej na "nie" ? 

Moją stylizację z czapką możecie zobaczyć TUTAJ !


1 komentarz:

  1. uwielbiam czapki! a Twoje inspiracje sa świetne ,,podkradam" sobie niektóre :-)

    OdpowiedzUsuń