wtorek, 1 kwietnia 2014

PINK AND GREY - PERFECT MIX

Cześć!

Witamy kwiecień, kolejny miesiąc i kolejna szansa na zmiany (pomijam fakt, że do matury tylko miesiąc!)... I kolejny, 
mega wiosenny, zestaw.. Uwielbiam, gdy jest ciepło i słonecznie - mam nadzieje, że teraz będzie tylko cieplej i cieplej :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zestawienie dwóch kolorów, które ostatnio zawładnęło czasopismami modowymi: 
pudrowy róż + szary - według mnie, perfekcyjne połączenie!
Do całości dobrałam szare czółenka na grubszym obcasie i, żeby nie było zbyt nudno, kopertówkę z wężowym motywem. 
Jak Wam się podoba ? :)












blouse - Stradivarius || skirt - Stradivarius || high heels - Gino Rossi || handbag - Mohito

4 komentarze:

  1. cudna spódniczka;))
    mam prośbę;) kliknęłabyś mi w linki ? będę bardzo wdzięczna ;) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatnie, wiosenne i na co dzień:) piękna pudrowa spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja ! Podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń