piątek, 4 kwietnia 2014

NEW IN... GROW UP LASH

Cześć Kochane!

Dzisiaj kolejny post z serii "New in..", ale tym razem chciałam Wam pokazać mój nowy, kosmetyczny nabytek. Od dawna stosuję różne odżywki do rzęs: od olejku rycynowego po specjalistyczne preparaty z apteki. Niestety żadne do tej pory nie spełniły moich oczekiwań i zaczęłam myśleć nad zakupem Xlash (pewnie znacie ten kosmetyk), ale nie ukrywam, że cena mnie trochę wstrzymała.. Ostatnio, przeglądając strony typu Groupon, natrafiłam na kupon z promocją na odżywkę Grow Up Lash i nie zastanawiałam się ani chwili - kupiłam ją po 50% zniżce i mam nadzieję, że się sprawdzi ;)

Odżywkę (niestety bez promocji) możecie kupić TUTAJ !






Za jakiś czas pokażę Wam efekty, które uzyskałam w połowie kuracji i po jej zakończeniu ;)


3 komentarze:

  1. czekam na efekt!:)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam jednak olejek rycynowy, 100 razy tańszy i lepszy od innych wymyślnych, światowych odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety kiepsko działa i strasznie obciąża rzęsy :(

      Usuń