poniedziałek, 20 stycznia 2014

LOOK OF THE (MAGICAL) DAY

Cześć Kochani!

W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać w czym "wystąpiłam" podczas studniówkowej nocy. Niestety nie miałam możliwości zrobienia zbyt wielu zdjęć na sobie, dlatego dostaniecie zdjęcia cząsteczkowo :)



Na tę noc założyłam ręcznie szytą satynową sukienkę w kolorze brzoskwini z elementami czarnej gipiury koronkowej. Jak widać, wykonana została na gorsecie i wiązana z tyłu - niestety mało wygodnie rozwiązanie... Postawiłam na klasyczne dodatki: czarna kopertówka z elementami złota, skórzane czółenka na platformie i złota biżuteria.

Zostawiam was ze zdjęciami, buziaki ! :*





sukienka / dress - Iwona Szlachta
biustonosz / bra - Intimissimi
podwiązka / garter - miejscowy sklepik
buty / shoes - Wojas
kolczyki i bransoletka / earrings and bracelet - Apart
naszyjnik / necklace - Bijou Brigitte




Wiem, że wiele z Was ma obawy przed wyjściem w takim biustonoszu, ale na prawdę polecam, warto zainwestować ! :)










 \



I jak Wam się podoba ? :)

3 komentarze:

  1. Śliczna sukienka, szkoda że nie ma zdjęcia jak wygląda w całej okazałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam możliwości zrobienia takich zdjęć :(

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń